Неллі Селіванова закінчила Луганський національний аграрний
університет. На роботу за спеціальністю влаштуватися в неї не вийшло, і
Неллі записалася на курс «Основи роботи з комп'ютером ». Трохи пізніше,
вона знайшла роботу, якої дуже задоволена - менеджер з продажу.
Неллі Селіванова: «Я пам'ятаю, коли шукала підходящу роботу - я
перечитала масу оголошень та телефонувала у безліч фірм в пошуках
роботи. І дуже часто в оголошеннях зустрічалися пропозиції роботи
менеджером з продажу. А хто ж ці такі менеджери і чим вони займаються?
Я не знала, та й працювати на комп'ютері (що було у вимогах до роботи)
не вміла. Але скоро все змінилося. Менеджер з продажу, як з'ясувалося,
повинен бути фахівцем у сфері спілкування. Для успішної роботи фахівця
з продажу необхідно знати технологію реклами, психологію, основи
бухгалтерської справи і, звичайно ж, без комп'ютерних знань не
обійтися. Для ефективної роботи менеджер продажів максимально
використовує мобільний зв'язок, it-технології. Як правило, менеджеру з
продажу керівництвом фірми заздалегідь визначається так зване "поле",
тобто територія, на якій менеджер продав товар / послугу. Свою роботу
менеджер продажу починає з того, що з'ясовує, які організації
відповідного його товару / послуги профілю є на його "поле". Далі
настає період налагодження контакту з керівництвом обраних організацій.
Адже від міцного контакту залежить і успіх в роботі менеджера продажів.
Але мало переконати клієнта зробити відповідне замовлення. Для успішної
та довгострокової роботи просто життєво необхідно менеджеру з продажу
постійно підтримувати найтісніший контакт зі своїми клієнтами. Варто
тільки на один день втратити контроль над спілкуванням з клієнтом, як
тут же на його місце встане менеджер з продажу з конкуруючої фірми».